Людмила Калабуха: Як досягти мети, якщо вам відмовили




Спеціально для MiniBoss Business School кращий Бізнес-блогер України 2019, автор книг-бестселерів з продажів та переговорів "Почніть говорити "НІ" та "Коли говорити "ТАК", почесний амбасадор WED ООН в Україні з розвитку жіночого підприємництва, експерт топових ЗМІ, бізнес-шкіл та проектів розказала про свій шлях до успіху та визнання.

Коли у 2019 -му в Одесі мене обрали почесним амбасадором WED ООН в Україні з розвитку жіночого підприємництва, знаєте, про що я згадала у спалахах фотокамер?

Як у 90-ті я ходила вулицями Львова і продавала саморобні прикраси з бісеру. А у нульові вже пішла на підвищення і торгувала біжутерією в чужих офісах.

Тому що мені треба було заробити гроші.

Навіть так - ГРОШІ.

Багато.

Щоб лікувати хвору на рак маму.

І ніхто, окрім мене, заробити їх не міг.

Що дав мені цей період, яким я пишаюся:
  • ораторські здібності, щоб переконати купити мій товар,
  • відсутність страху помилки,
  • наполегливість, наглість, якщо хочете,
  • вміння подружитися будь з ким і проникнути в будь-який офіс і навіть режимний об’єкт,
  • стресостійкість - мене не можливо образити чи принизити.
Тільки від нас залежить як сприймати те, що говорять нам і про нас інші, тільки ми вирішуємо – бути ображеними чи ні.

І коли я виступаю на одній сцені (мій рекорд 1500 людей в залі) з Віктором Ющенко, Ольгою Фреймут та топовими підприємцями на найкрутіших бізнес-форумах України, бачу в рейтингу топової бізнес-літератури України свої книги, на мене з 90-х дивиться усміхнена дівчинка з болем в спині від великої валізи з товаром, із серцем, що розривається від болю за хвору маму.

І якщо у вас, друзі, опускаються руки та зневіра випалює душу, згадайте мою історію і історію багатьох-багатьох людей, про кого ви читали, чули або дивилися фільми.

Зберіться і знову подзвоніть, прийдіть, напишіть туди, де вам вчора відмовили, чи куди ви до сих пір не наважилися звернутися.

І Всесвіт відкриє вам свої обійми.

Ваш почесний амбасадор WED ООН з розвитку жіночого підприємництва в Україні, ваша Людмила Калабуха. 

MiniBoss Business School International

Літній табір MINIBOSS BUSINESS SCHOOL

MINIBOSS & BIGBOSS BUSINESS SCHOOL (UA schools)

ТЕЛЕБАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ

ТЕЛЕБАЧЕННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ
www.televidenie.tv

Интернет-магазин MINIBOSS

ДАЕМ МОЖЛИВІСТЬ ВІДКРИТИ MINIBOSS BUSINESS SCHOOL У ВАШІЙ КРАЇНІ

ДАЕМ МОЖЛИВІСТЬ ВІДКРИТИ MINIBOSS BUSINESS SCHOOL У ВАШІЙ КРАЇНІ
https://franchise.miniboss-school.biz/